2010. augusztus 16., hétfő

A krumpli és a rapszóló története

Hát gyerekek! Ilyet még nem pipáltatok! A kaja:
REGGELI: bőségtál: nyócféle szalámi, hatféle sajt, háromféle müzli, narancslé. Szal minden, amit akarsz.

EBÉD: ami megmaradt a reggeliről, plusz nyócféle saláta illetve curry-leves három féle változatban (három naponta változik az állaga)

VACSORA: próbálnak a kedvünkben járni, és minden nap valami nemzeti étel van. Volt kínai, volt olasz (spagetti), volt barbecu party, volt amerikai party (hamburger és sültkrumpli)

Na és a lényeg! Az egyik nap az volt kiírva a táblára, hogy krumpli-party. Wow! Gondoltuk végre lesz normális sültkrumpli. Aha! Egy frászt! Ezt kaptuk a tányérunkra:


Igen, jól látjátok! Egy darab főttkrumpli. Pfff. Szerintetek???

Szóval éhezünk :) Nem! Egyébként nem! Mindenből kapunk mindig bőségesen! Meg tényleg jó a kaja. Vagyis a vacsora mindig változatos. De napközben mindig ugyanazon csámcsogni... Visszasírjuk a menzakosztot.

Nah! De volt ám buli is!!! A két szervezőlány kitalálta, hogy ROSSZULÖLTÖZŐS buli legyen! Mindent magunkra aggattunk, amit el tudtok képzelni! Lesznek képek is! Majd mellékelem! Nagyon jó kis party volt!

Na de a legdurvább! Új becenév iwiw-en: LIL KIM! A sztori a következő. Mivel én peer coach képzésen veszek részt, ezért azon kívül, hogy megtanuljuk a specifikális dolgokat, el kell sajátítanunk azt, hogy ezt a tudást hogyan adjuk tovább. Így most az elmúlt napokban volt egy táncóránk illetve egy zene óránk. A hangsúly az utóbbin van. Véletlenszerűen beosztottak minket három csoportba. Minden kis bagázsnak írnia kellett egy dalt. Ezzel nem is lenne akkora probléma. De hogy felvételt kell készíteni, és mindenkinek ügyködni kell benne... Na ezzel már voltak kisebb problémák. A csapatmegbeszélésen amikor rám került a sor, kiderült, hogy zeneileg semmihez nem értek :( Na de legyünk kreatívak: rapeljek. Szerintetek hogy reagáltam? Azt hittem, hogy viccelnek, és elkezdtem hangosan hahotázni. De senki nem nevetett velem. Akkor esett le, hogy ők ezt a feladatot komolyan gondolják. Na, hát azért vannak a kihívások, hogy megküzdjünk velük, szóval őrült lendülettel elkezdtem szöveget írni. Összehoztam nyolc csodálatos sort! Megbeszéltük, hogy legyünk vagányak, és menjen három nyelven a nóta: angol, német és MAGYAR!!! Szóval megírtam a kis rapbetétem, majd mondták, hogy írjak még hozzá! Huhúú!!! Na, ez is megtörtént, aztán irány a stúdió. Az ének hamar megvolt, aztán jött Brigitte. Ő egyébként itt tánctanár. Na, mire vele végeztünk... A rapbetéte nagyon klassz volt, de szegény énekhang nélkül született. Ezzel nem is lenne gond, mert én is, de én ez tudom. Neki sajna senki nem mondta meg... Ha negyvenszer nem, akkor egyszersem rögzítettük. És még buherálni kellett utána vele. Na, és végre következtem én :) Izgultam! De tényleg! Erre, becsörtet a Roots and Routes tv csapata, hogy jöttek kamerázni meg felvételt készíteni. Na mondom nagyszerű, hogy én vagyok az a szerencsés... Na, de felrapeltem, majd iszonyat tapsvihar! A kicsi fejemben a következő kép: ??? Mi van??? ??? Nem nagyon tudtam hova tenni. Mindenki éljenzett, hogy nagyon-nagyon jó volt! És hogy még egyszer kell rögzíteni, de azt is csak azért, mert duplán akarják nyomatni a hangom. Abba sajna belebakiztam, szóval összesen háromszor kellett felvenni. Na, kész is lettünk hajnalra...

Jól éreztük magunkat, és majd holnap prezentáljuk. Én itt le is tudtam magamban a feladatot. De a többiek, mint ma kiderült: NEM!!!

Ma reggel a meetingen, ahol mindenki ottvolt, kérdezték a szevezők, hogy na? Milyen volt a tegnapi feladat. És az egyik csapattársam felszólalt, hogy én, még sosem csináltam ilyet, és úgy, hogy bent voltak a tévések háromból felvettük a részem. És hogy mennyire jó voltam. Na, ezzel megindult a lavina. Ma már mindenki: Lil Kim, Fame C meg hasonló művésznevekkel aggattak fel. Sokan hallották is. Pfff... Még én sem hallottam a végleges verziót héj!!! Amit visszahallgattam tengap, szerintem az annyira nem jó, de ha ez kell a népnek... A bikicsunáj is befutott... :D
De annyira durva! Van, akivel még egy szót nem váltottam, és ma ordít utánam, hogy: ANIKÓ! és mutat valami nagy raper jelet :) Sztár lettem! hehe :D Megígérem, ha olyan minőségű - mármint nem a zene, mert az nagyon jó, meg tényleg stúdiófelvétel, hanem az én kis rövid felvillanásom - akkor felpakolom ide. Tervezzük, hogy a napokban klipet csinálunk hozzá.

Na de hiányzik az otthonlét...
Ma délelőtt egyedül voltam a coachommal, a többiek Németországról hallgattak előadást. Mi kimentünk az erdőbe, és csináltunk egy rövid természetfilmhez pár képet. Délután meg fotósuli volt. Bementünk a táncosokhoz, ott készítettünk róluk pár fotót, majd stúdióztunk, és mindenkinek csináltunk egy portfóliónyi képet. Meg lettem dícsérve :)

Most hirtelen ennyi. Körbementünk ma Viktorral. Hozta a kamerát, szóval otthonra is összevágunk egy kisfilmet. Ha úgy alakul a dolog, hogy időm engedi, akkor megvágom, és felpakolom ide! De arról tudni fogtok!

Na, üdv Remscheidból :) Puszi mindenkinek!!! És nagy lovelove!!!

2 megjegyzés:

  1. :D Anikó, csezz, tényleg baromijó lehet ez a R&R! : ) Tök érdekes, amiket leírtál... Na, de én akkor is a legesleginkább a rapelésedre volnék kíváncsi... : )))) Pakold fel tényleg, kíváncsian várom... : ))) Anikó, a sztár... ;D Gratu! : )

    VálaszTörlés
  2. Yo Kim! :D Én is kíváncsi vagyok a reppszettre! ;) Jó olvasni, hogy jól mennek a dolgok!

    Pussz... izé. Peace xD

    G.

    VálaszTörlés