2012. szeptember 22., szombat

kartámla

ez a kartámla itt az enyém. az én ülésemhez tartozik. hihetetlen! három óra zötykölődés a vonaton, és még csak a kartámlám sem az enyém. keresztbe teszem, az ölembe rakom, rátámaszkodom a kezeimre. nem jó! sehogy sem jó! kényelmetlen! csak a kartámlát szeretném használni. megillet. én ezt a helyet kifizettem. 505 HUF. magyar pénz! a helyjegyem. a 22-es kocsi 33-as ülése az enyém. a kartámla is. hm... de csak három van. három? mondjuk... logikus. két ülés. kartámla: két szélen és középen egy. csak hogy valami elválassza intim szféráinkat. én és a fiú, aki mellettem utazik. ne érjünk egymáshoz. de ő megteszi. és megint. az a kartámla az enyém! nem jó. nem adja. de hogy adjam a tudtára? az az enyém. a 33-as ülés. és még dől is erre!!! ez felháborító. rátámaszkodik a jobb kezével az asztalra, és a bal kezét a kartámlára teszi. a közös kartámlára. 505 magyar forint volt a helyjegy. a 22-es kocsi 33-as ülésére. ő is ennyit fizetett. 505 forintot. egy ülésért és kartámláért. meg kell egyeznünk. kompromisszum. de hogy felezzünk? három órát zötykölődünk. ő is fészkelődik. kényelmetlenül ül. én is. 505 forintért. ennyi volt a helyjegy. a 22-es kocsi 33-as ülésének helyjegye. kartámlával...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése