2009. november 27., péntek

És akkor a folytatás se várasson magára

Nah, hát tegnap jöttem haza Egriából. Néha olyan rossz, mert annyi emberrel szeretnék találkozni!!! De nem csak "tízpercekre". De az idő nagy úr. Olyannyira, hogy így be is kell osztanom.
Nah, de most mégis volt egy fontos oka annak, hogy Egerbe menjek: számvitel jegyzet. Sikeresen a koliban hagytam. Nem is én lennék. Mindegy. Ez oda vezet, hogy legyen egy ok, hogy ismét ellátogassak Egerbe :)
Néha amúgy nehéz összehozni. Szeged, Eger, Debrecen. De élvezem! Hány ember mondhatja el magáról, hogy ennyi helyre megy HAZA?!
Egyre jobban beilleszkedtem már a szegedi életbe. Igaz, az egyetemi élet még nem olyan nyüzsgő, mint Egerben, dehát majd alakul az. És bevallom: kezd! Még a megfelelő bulit nem találtam meg, de hátha hétfő lesz ennek a napja. Kedvenc szegedi bandám, a Sheket (www.sheket.hu) játszik a JATÉban - új jate, mert mihelyst odakerültem, a régit bezárták újítás miatt -, és mivel három vizsgám lesz aznap, biztosan ott fogom megünnepelni! De mindig az van, hogy elmegyek bulizni, és csak tücctücc zene. Nekem meg az nem kell. Így mindig én vagyok az első, aki lelép a buliból. Szóval remélem, a hétfő lesz az én napom.
Holnap meg Debrecen tartogat nekem egy jó bulinak ígérkező kis koncertet. Kaukázus meg Vad fruttik. Nagyon rég voltam már a Klinikamoziban. Első buszig ki kell tartanunk a csajokkal (Anics és Vikk). De van B terv. Mint mindig! Ha nem jó, akkor átmegyünk a Kikötőbe.
Nah, akkor megosztom az élményeket holnap!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése