2009. december 2., szerda

egy kis elmélkedés

Annyiszor kívántak már nekem sok sikert a "nagybetűshöz"! És én mindig nagyon félve vártam azt a kaput, amin keresztül beléphetek. Amikor 18 lettem, a ballagáson, az érettségi előtt. Hm... Az ember várja, hogy "ott álljon a kapui előtt". És azt is várja, hogy mi fog azután történni, ha átlép rajta. De semmi.
Elérkeztem megint egy ilyen mérföldkőhöz. (Azt hittem.) A szakdolgozat... Lehet, hogy két szakom van, de a gazdász annyira nem foglalkoztat. A kommunikáció viszont annál jobban. És para volt. Anikóka OTDK-zott meg nyelvvizsgázott (az utóbbi sajnos nem sikerült) egy hétvége leforgása alatt. És hát mondanom sem kell, ezen a hétvégén volt a szakdolgozat leadási határideje is. Esélytelen. Így beadtam a kérelmet, miszerint szeretnék haladékot kapni. Kaptam :) De egyik nap után jött a másik, tehát a hétből már csak két napom maradt megírni. Szombat, vasárnap. Ez volt április 25-26. 27-től eFeN, és a megnyitó előadásért én voltam a felelős. A dolgozat hétfőn reggel még NEM VOLT KÉSZ. Stressz. Telefon a TO-ra, hogy sietek, sietek!!! És a nagy "mérföldkövet" rosszul nyomtatták ki, kicsit vastagabb gerincet kapott a kötésnél, és nem én adtam le. Ezt ki képzeli így? Sajnos nekem más lehetőségem nem volt.
Mindegy is. Ez csak egy kitérő. A lényeg, hogy elkészült, és a bonyodalmak ellenére sikerült elfogadtatni. A konzulens tanáromnak - aki egy példaértékű ember a szememben - sajnos egyszer volt szerencséje hozzám. Amikor januárban bejelentettem, hogy milyen dolgok levezetését kívánom dolgozatomban megfogalmazni. Aztán már csak a dolgozatot olvashatta, amit e-mailben átküldtem neki.
Azt mondta, hogy jó, és nem lesz vele semmi probléma. Mivel az államvizsgám mostanáig csúszott, nem is nagyon foglalkoztam vele.
És akkor a napokban történt események:
Írtam egy mailt a konzulensemnek, hogy szeretném, ha elküldené az értékelést, mert anélkül nem tudom megvédeni a dolgozatot. Válaszként egy kérdés érkezett: A tanszékről tudja felvenni? Hm... Megírtam, hogy én azt hittem, hogy nála van. Szóval lövésem nincs, hogy akkor hol lehet, így biztos ami biztos alapon elküldtem neki egy nem végleges példányt. És most kapaszkodj!!! Meddig küldje el az értékelést? Ott kell-e lennie a védésen? És az mikor is lesz pontosan?
Nem is olyan nagy dolog ez. Nem is mérföldkő. Vagy csak már nyakig a nagybetűsben lennék? Nem értem.
Nah, megyek, kinyomozom, hogy is fogok államvizsgázni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése