2010. január 3., vasárnap

Senki ne ijedjen meg! Nem vesztem el. Holnap reggel szigorlatozom, arra készülgetek (tanulok, mint az állat) Eddig amúgy stressz volt, mert nem tudtam felvenni. Tanszékvezetőmnek írtam egy könyörgős mailt:

"Kedves Tanár Úr!

Azzal a kérdéssel, kéréssel fordulok Tanár úrhoz, hogy szeretnék január 4-én szigorlatozni (A kommunikáció elmélete, KO 319-3). Ennek egy akadálya van: a rendszer. A Neptun nem enged feljelentkezni IV díj tartozásra hivatkozva. Én ezt már rendeztem még december közepén, mely látható is. A Pénzügyi csoportot kerestem ezzel kapcsolatban, de nem tudtam őket elérni semmilyen formában.

A szakon már mindent teljesítettem, megérkezett a szakdolgozati értékelésem is. Ennek a szigorlatnak a teljesítése szükséges ahhoz, hogy januárban államvizsgázni tudjak.

A kérdésem az, hogy elmehetek-e a fent említett időpontban szigorlatozni úgy, hogy feljelentkezem egy másik alkalomra. A probléma ebben az, hogy ezen kívül még egy dátum van a neptunon, január 18., ami már késő, hiszen január 8-ig mindent le kell adni a Tanulmányi osztályon.

Lehetséges-e, hogy meghirdet a tanszék még egy időpontot, amire fel tudok jelentkezni? Vagy esetleg tud-e Tanár úr valami másik alternatívát, hogy még ebben a félévben végezni tudjak?

Elnézést kérek, hogy így kezdem az évet, de kétségbe vagyok esve, és nem tudom, hogy kihez fordulhatnék.

Válaszát és segítségét előre is köszönöm!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése