2010. február 20., szombat

Kicsit szomorkás...

Ezt nem hiszem el. Ez az angol... Komolyan, már bánom, hogy nem kéttannyelvű gimiben végeztem. Kaptam egy nagyon jó ajánlatot. Egy konferencia lesz jövőhéten csütörtökön és pénteken. Kifejezetten engem kértek, hogy tudósítsak. Ilyen lehetőséget! És mivel nemzetközi konferenciáról van szó, így természetesen angol nyelven kellene. Na, hát nekem az nincs. Angol nyelvtudás. Tudjátok: Hello! My name is Paula. I'm from Chicago.
Pff...
Eszembe jutott Martin tanár úr: "Mondtam már, milyen fontos a nyelvtudás?"
Hiányzol Eger!
Szerdán meglátogattalak. Feltöltöttél! Sírás, nevetés. Igazi energiabomba! Most pedig belevetem magam a suliba. Statisztika, német nyelvvizsga, szakdoga és forgatások...

És hogy ne maradjatok ma sem ajándék nélkül kedves ismerőseim, akik rendíthetetlenül érdeklődtök hogylétem felől azáltal, hogy olvassátok a blogom:
http://www.youtube.com/watch?v=w3Z0SjgXTPo&feature=related (interyou)

Egyébként készül egy írás, ami filozofikusabb jellegű, mint az eddigi bejegyzéseim. Ha minden igaz, holnap pontot teszek a végére, és tisztelt nagyérdemű, elétek tárom!
Türelem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése