2010. február 10., szerda

Mindennapok és Gonzo

Mostanság elkerül a szerencse. Értem ezt a sulira, az egészségre és a szerelemre...
SULI
Tegnap el kellett mennem Egerbe, mert az egyik tanárom berendelt egy személyes konzultációra. Szegedről irány a 8:45-ös vonat, amivel odaértem 15 órára. Majd közölte velem drága tanár úr, hogy most neki csak tíz perce van rám. Ohhh. A kicsi szívem! Mikor közöltem vele, hogy én Szegedről csak emiatt utaztam el, akkor ő is a szívéhez kapott, mert mondta, ha ezt tudja, akkor... Hiszen lazán lebeszélhettük volna a dolgokat telefonon. Ráadásul kiderült, hogy a szakdogát április 15-ig le kell adni. Másik sokk. De az a rövid idő, amit ott töltöttem, nagyon feltöltött.
Este 22:15-re értem Szegedre. Természetesen a vonaton nem fűtöttek, így ez rátett még egy lapáttal az egészségi állapotomra. ->
EGÉSZSÉG
Sikerült úgy megfázni - jelzem, a vonaton, hiszen ha nem fűtenek, akkor komoly egészségügyi veszélynek vagyunk kitéve -, hogy múlthéten eljöttem iskolába, de már kedden reggel hazamentem, mert köhögtem és taknyos voltam. Egy hét karantén. Ez nálam azt jelenti, hogy szülői felügyelet, ami konkrétan tízpercenkénti: "namegittadateáthozokmégegyet" ellenőrzés. Tehát NEM VOLTAM BULIZNI MÁR TÖBB MINT EGY HETE!!! Alkohol sem volt a szervezetemben. Egészen pontosan hétfőig... De erről majd kicsit később.
SZERELEM
Ez pedig változatlan. Hol fellángol, hol semmi. Most a fellángol állapotban tartok, de a személy kiléte titok :) De hogy ez meddig fog tartani... Nálam nem lehet tudni.

Nah, de akkor a hétfő este, amikor is egy pohár sör lecsúszott.
Szóval Szegeden Gonzo koncert volt
http://gonzomusic.hu/

Tibcsó kellően ráhangolta magát az estére, egészen pontosan délután kettő órától kezdett hangolódni... Hát némi nemű alkohollal. Ez olyan jól sikerült számára, hogy a koncertet végig tombolta. Tehát mikor nem volt zene, ő akkor is táncolt, illetve amikor a zenekar a számok között konfolt, akkor Tibcsóm csak rámnézett, mosolygott, majd: "1, 2, 3, 4, BASSSSZAD NEKIIIIIIIII!"
Niki annyira nem élvezte a bulit.

Nekem már nagyon hiányzott egy jó kis koncert, és ez az volt. Nagyon-nagyon. Már fél tizenegykor a koliban, de ez nem nagyon érdekel. Kicsit kimozdultam, és tényleg nagyon jól éreztem magam.

1 megjegyzés:

  1. Nah akkor tudom is kinek kell küldeni a linkedet. :D:D
    Ja és Miss.Hök, igen április 15. Ez miért sokk?! Tessék elkezdeni.
    Üdv, Bé :P

    VálaszTörlés