2010. február 6., szombat

Olyan ajánlós

Hát olyan sok történet nincs azóta, mióta utoljára itt jártam. Jó, túl vagyok a diplomaosztón, amin történetesen nem jelentem meg... Nem úgy hozta az élet. Mindegy.
Aztán voltam Szegeden. Van egy új szobatársunk. Erasmussal érkezett Kolozsvárról. Melinek hívják. Szimpatikus. Vegyész. Még meg van szeppenve, de ez teljesen érthető. Viszont még nem mélyült el a kapcsolatunk, mert sikeresen megfáztam, ami azt eredményezte, hogy kedden reggel már vonatra ültem, és irány Debrecen. Egy hete fekszek. Szülői felügyelet, tea. És filmek és fekete özvegy (kártyajáték). Tehát tottálon vagyok. Ágyhoz kötve én??? Bekattantam.
De ha esetleg ti is ilyen helyzetbe kerülnétek, akkor arra az esetre FILMAJÁNLÓM:

KOMFORTOS MENNYORSZÁG
Nagyon felkavaró film. Egy kislány meséli el saját történetét, melynek bevezetője az élet, amiből nem jutott neki túl sok, hiszen 14 évesen egy pedofil véget vet neki. Innen kezdődik a tárgyalás - hogy irodalmi figura etymologicával éljek. De nem mesélek többet. Nekem már ez is felkeltené az érdeklődésem. A lényeg: kötelező!


TÖRÉS
Anthony Hopkins rajongóknak. Bár aki rajongó, az már biztos túl van ezen a filmen. A főszereplőt alakító Hopkins hirtelen felindulásból fejbelövi feleségét. Legalábbis a vallomás és a jegyzőkönyv szerint. Az ügy látszólag egyszerű. Ezért is vállalja el a fiatal ügyész. Viszont a tárgyaláson kiderül: nem minden az, aminek látszik...


LEGBELSŐ FÉLELEM
Mindenki számára kötelező ez a film. Ezt nem itt hallhatjátok tőlem először. Richard Gere, Edward Northon. Ennyit mondok. Meg még azt is elárulom, hogy ez az a film, amiben 10 percenként olyan fordulat van, hogy kapkodod a logikád. De az utolsó percben ledöbbensz. És nem akarod elhinni, mi is az igazság.


Várom a véleményeket!!! És még több jó filmet, mert úgy néz ki, sose gyógyulok meg.

5 megjegyzés:

  1. Hello!

    Kicsit sokáig voltam távol, de lényeg, ami lényeg, ha már film ajánló, akkor ezt semmiképp ne hagyd ki: (500) Days of Summer!
    (http://videodrome.freeblog.hu/archives/2009/10/18/500_Days_of_Summer/) 2009 legjobb filmje!

    VálaszTörlés
  2. Hátőőő, a Legbelső félelem c. film első 10 percében sikerült elaludnom. Ezekszerint érdemes visszatekernem a DVD-t?

    VálaszTörlés
  3. még jó hogy! nézd végig! az elejétől! szétvisz!

    VálaszTörlés
  4. üdv ,Répa!

    ajánlj még:)
    ha érdekelnek az ilyen filmek akkor én is tudok tanácsul írni párat...

    ÜDVVVVVVV

    VálaszTörlés